söndag 11 oktober 2009

Vattenpölar!

Upplagd av Amy kl. 23:54

GeoTagged, [N57.58602, W12.06560]

Vattenpölar är tydligen väldigt roliga!! Det tycker ju alla barn! Vi tog en promenad bort till Davids föräldrar förut fastän det regnade. Elliot satt i bärsjalen och Oliwer gick hela vägen själv båda vägarna. Det är trots allt 1 km dit, och två km är duktigt att gå när man bara är två år!
Han roade sig hursomhelst med att hoppa i vattenpölar! Tur det finns vattentäta kläder :)
Vi åt kyckling och potatisklyftor där, riktigt gott. Efter en trevlig stund där så traskade vi hem igen och oliwer hoppade i pölar.

Nu har vi precis tittat klart på "johan Falk". Min gamla skola som är med i början! Tycker det är super kul när filmer utspelar sig på platser man känner till! Vet ju precis vart dom är hela tiden. Dessutom är det ju väldigt bra filmer! Toppen! Så ni som inte sett dom, se dom!

Imon ska jag och Elliot på babymassage. Sen åker vi och min syster till Kungsbacka för lite shopping, om vi hittar något.
Nu ska jag sova för jag är trött!!! Sov gott!

4 kommentarer:

David Nyrén sa...

Tack för en trevlig helg älskling!

Sandrah sa...

Duktig som gick :) Devin brukar gå till sitt dagis och tillbaka och sammanlagt är det 2,5 km :) Ganska duktigt!

Anonym sa...

Oj vad suddig han är! Vad har han druckit? Kram Tinna

malin, alice & lowes mamma sa...

Johan Falk är skit bra :)
Söt bild! :D

Skicka en kommentar

Vad tycker du?

 

Amy - 3 barns mamma vid 23 Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea