torsdag 1 oktober 2009

2 år och 3 månader

Upplagd av Amy kl. 15:38
Igår blev ju Oliwer 2 år. Vi hade en super mysig dag!! Uppdaterar mer om gårdagen ikväll.

Idag blev Elliot 3 månader, stora lilla killen. Vi var på bvc för 3 månaders kontroll och 2 sprutor.
Han växer på bra :)

Vikt: 6280 g
Längd: 63 cm
Huvudomf: 41 cm

Första sprutan gick bra, han grimaserade lite. Andra däremot blev han jätte ledsen av. Men den svider tydligen massor :(. Men nu är det gjort iaf, och han var så duktig (jag skulle inte klarat det så bra haha).

Funderar på att hälsa på min mamma senare, men inte bestämt mig. Inget kul att sitta ensam iaf. Men haft sällskap av min syster idag <3
Kanske ska försöka lägga ifrån mig bebisen som somnad i min famn och göra lite nytta nu.
Kramar till er alla

1 kommentarer:

Sandrah sa...

Oj vad han växer :) Stora grabben nu! Vilde grät också av andra sprutan :(

Skicka en kommentar

Vad tycker du?

 

Amy - 3 barns mamma vid 23 Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea