onsdag 28 oktober 2009

Sjukdag

Upplagd av Amy kl. 17:46
Ja idag har inte vart någon bra dag! Vaknade imorse och mådde inte alls bra! Gick iaf iväg och lämnade Oliwer i skogen här ovanför vårt hus. Dagmammorna och barnen skulle grilla korv :). Aen gick jag och Elliot hem och satte oss i soffan igen.

Där satt vi tills klockan blev 15 då vi tig bilen bort och hämtade Oliwer igen. Nu är Oliwer hos sin farmor och farfar och busar massor :). Jag och Elliot har beställt hempizza och ligger framför tvn och datorn och myser :).
Elliot är så intresserad av datorn och min telefon så han är henöjd :P.

Antar att dom snart kommer hit med Oliwer så då ska jag mysa massor med honom, knappt sett honom idag ju. Men ganska skönt att "bara" ha en när man är dålig. Elliot tar ganska mycket tid han också så lätt är det inte med en heller :P.

Ja så mycket vettigt har jag då inte gjort idag! Hoppas verkligen jag mår bättre imon!
Redan torsdag imon, veckorna bara flyger förbi!

2 kommentarer:

Carolina sa...

Det är skönt när man kan få avlastning! Sorry att jag inte kommenterat - men jag har visst missat att gå in här och läsa, har ju varit lite off den sista tiden...

marie sa...

Hej!
det blir jag min syster mamma och mormor som ska dit. Blir bussreda. neo får stanna hemma med pappa tror det blir bäst så. det ska bli kul har aldrig varit där men hoppas på att det inte kommer va fullproppat med folk! allt bra med er?
kram

Skicka en kommentar

Vad tycker du?

 

Amy - 3 barns mamma vid 23 Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea