tisdag 6 oktober 2009

Pratstund

Upplagd av Amy kl. 20:35
Oliwer sover sen 1 h tillbaka. Han var jätte trött för han sov inget alls på dagen idag. Ville vara uppe och leka med kompisarna hos dagmamman istället :P.

Nu sitter jag och Elliot och myser i soffan. Han pratar massor och är så glad så glad. Låter så mysigt när dom pratar så där. Mysig liten pratstund det här!

Kul att det är lite folk som läser det jag skriver :) Var ju massa som jag inte hade en aning om att ni läser :D, KUL!
Kommentera gärna oftare så blir jag glad, så kul med lite respons! Men det vet ni väl redan ni som bloggar iaf :)

Nu ska jag fortsätta den mycket intressanta diskussionen här med min son Elliot <3

2 kommentarer:

Sandrah sa...

Stor Elliot såg ut på bilderna i Saras blogg.. Shit!

Josefin sa...

Hur gammal är din Elliot? :) Så kul med det där första gulliga "pratet" :D

Skicka en kommentar

Vad tycker du?

 

Amy - 3 barns mamma vid 23 Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea