måndag 22 november 2010

Vecka 29 och mvc

Upplagd av Amy kl. 13:11
Ja då var jag en bit in i vecka 29 och förra veckan var jag hos barnmorskan. Jag är verkligen super stressad för tillfället med allt i skolan så jag hinner knappt skriva något här, som ni kanske märker?!

Mina värden var iaf bra och bebisen sparkade på där inne. Hade en student som skulle försöka mäta och lyssna på magen, det gick sådär. Bebisen vände på sig konstant och det ända vi fick fram i den där apparaten var spark och rörelseljud men inga hjärtljud inte.
Tillslut fick min ordinarie bm komma in och ta över. 150 slag/min låg det på.

Magen däremot var dom väl inte helt nöjda med. Jag har ju alltid haft liten mage under båda graviditeterna men denna gången är den ännu mindre.
Ligger under understa kurvan så helt nöjda var dom inte. Men jag är inte nervös, så livlig som den är där inne så :)

Ska ta och lägga upp en ny bild snart.. men nu ska jag dyka in i min plugg bok igen!

5 kommentarer:

marie - Från en prematurmammas hjärta - sa...

jag fattar inte att det går så himla fort. Bara 10 veckor kvar. Alla har vi olika magar precis som med allt annat lite fel att enbart gå efter några streck!

Stina sa...

Men hur stora har pojkarna varit när de kommit då? Har de varit små?

Kram Stina

Stina sa...

Skönt att pojkarna varit normalstora ändå! Då har du nog inget att vara orolig för :-)

Kram!

Hannele - mamma till 2 pojkar sa...

Svar:
Haha det kan man lugnt säga ^^

vecka 29 redan ? :P full fart!

Hannele - mamma till 2 prinsar sa...

Svar:
Ja tiden går sjukt fort ^^ lite föör fort kanske :P

Skicka en kommentar

Vad tycker du?

 

Amy - 3 barns mamma vid 23 Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea