tisdag 23 november 2010

Snö

Upplagd av Amy kl. 22:31

Inatt kom det lite snö till min förtvivlan men till barnens stora glädje. Det första oliwer sa imorse var mamma mamma det är massa snööö!
Oliwer ville absolut åka pulka till dagmamman idag så vi tog dubbelpulkan och lämnade vagnen hemma.
Kul tyckte barnen men oj vad jobbigt det var!! Det var för varmt ute så snön bara samlades under pulkan och jag fick kämpa som en tok även i nedförsbackarna.. Men som sagt barnen var nöjda ;).
Väl hemma igen var jag stelfrusen och dötrött.
Börjat få massa sammandragningar när jag går längre sträckor och anstränger mig. Inte alls bekvämt..

Men jag bäddade ner mig i soffan med mina böcker och pluggade bäst jag kunde utan att somna allt för ofta ;)..

Imon är David ledig med killarna och jag kan i lugn och ro plugga utan kaotiska promenader i snö!!

3 kommentarer:

Daniel sa...

Bra att du plugga i värmen imorgon!!

Emma Viklund sa...

Sv: Ja, lite rolig bild på Viggo på ultraljudsbilden! Han låg inte alls stilla, han gjorde kullerbyttor hela tiden, fick tom med det på film då Joel filmade med sin mobil, jätteroligt att ha :)

Ja, lagomt att gå upp runt 10-12kg under en hel graviditet, men jag har ju några veckor kvar så kommer säkert upp i 20kg ;) eller nåt!!

Sandrah mamma till Devin & Vilde sa...

Mysigt med snö, men inte tösnö kanske

Skicka en kommentar

Vad tycker du?

 

Amy - 3 barns mamma vid 23 Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea