torsdag 4 november 2010

Adventskalendrar

Upplagd av Amy kl. 22:56
Sitter och tittar runt efter någon fin adventskalender som man hänger små paket i till barnen. När jag var liten så köpte mamma en grundsats så fick man själv pyssla ihop en jätte fin tavla med massa små detaljer på. Den kunde man stå och titta på jätte länge.

En sån skulle jag vilja ha nu också. Men hittar ingen lika fin och detaljrik.

Däremot hittade jag denna..
Inte lika mycket pyssel men ganska rolig då den är 165 cm hög. Blir ju som att ha en tomtenisse på väggen :)

Ja den tål att tänkas på. (och lite pyssel blir det ju med den också)

3 kommentarer:

Emma Viklund sa...

God morgon på er! :) Sitter och kikar bland dina äldre inlägg, från det att Elliot föddes!! Vad roligt att titta på gamla inlägg :) Roligt att se hur bröderna har växt och utvecklas :) Längtar så till Viggo får sin lillebror, så han har någon att leka med så småningom, och så roligt att ta syskonkort m.m.. Ååå, längtar! :) Undra om ni får en pojke eller flicka denna gång, spännande!!

Kram

marie - Från en prematurmammas hjärta - sa...

Den var jättefin :)

Emma sa...

Jag tänker köra på dekorerade papperspåsar i år, upphängda med klädnypor på ett snöre. det är det enklaste jag kunde komma på :P

Har också tittat på Panduros, de har en hel del fina.. Den stora frågan återstår dock - vad ska man fylla påsarna med? :P

Skicka en kommentar

Vad tycker du?

 

Amy - 3 barns mamma vid 23 Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea