torsdag 11 november 2010

Dålig uppdatering här

Upplagd av Amy kl. 09:27
En bild på Oliwer som liten i brist på ny :)

Vakna av larmet, upp och klä på ungarna, iväg till dagmamman, till praktiken, sluta 17 alt 21, åka och hämta barnen, hem och laga middag, umgås bäst man kan med barnen innan dom ska lägga sig 19, göra i ordning barnen inför natten, natta barnen, sätta sig i soffan och försöka göra en av alla uppgifter jag har i skolan, David kommer hem 21 och sen är jag såå trött...

Ja där har ni mitt liv för tillfället. 1 vecka kvar på praktiken sen är mitt liv lite mer som vanligt igen.
Kommer sakna praktiken massa. Jag har så roligt och det är så många underbara människor där.

Det är väldigt stressigt just nu och jag känner stressen ända upp till öronen av allt jag borde ha gjort som ännu inte är klart i skolan... Att jag är gravid har jag i princip helt förträngt, jag hinner inte med att ta mig tid till att låta det sjunka in.

Det är riktigt högt tempo och jag vet inte riktigt vart jag ska börja.. Men åh vad kul jag har samtidigt... Önskar dock att dygnet var lite längre så jag hann med allt jag vill :D

Idag är jag ledig med hela familjen, lovely! Vet inte riktigt vad vi ska hitta på, bara mysa och ta det lugnt skulle jag tro.

Ska försöka ta lite dags färska bilder på pojkarna sen! var ett tag sen... ha en toppen dag alla!

5 kommentarer:

Sandrah sa...

Du kommer få en chock när bebben kommer sen när du inte ens hunnit med att vara gravid ;)

Anonym sa...

Vilket tempo du verkar ha nu! Tur att det bara är en vecka kvar så du kan lugna ner dig lite sen, måste ju vara tungt snart!
Kram

W - ung 3 barnsmamma & fotograf sa...

oj stressigt, jobbigt att inte kunna vila lite. men dom sover på nätterna?

ja! :) min äldsta son är 2 år mitt på nyårsafton och yngsta är 7 mån, blev gravid när hon var 3 månader så det var lång betänketid på hur vi skulle göra.

jaha så ni har inte tagit reda pått? =)
trodde också stenhårt på pojke men det visade sig motsatsen första ´gången jag haft fel :p

kramar.

W - ung 3 barnsmamma & fotograf sa...

ja fy för det, har du aldrig använt bälte?
hihi spännande att se, hur långt är det kvar nu?
roligt om de kommer ut en flicka hehe :)
kram

Eva - Kakkakaffe.com sa...

Du är duktig du. Känn dig stolt. Hoppas dock för din egen skull att tempot lugnar sig lite framdels.

Skicka en kommentar

Vad tycker du?

 

Amy - 3 barns mamma vid 23 Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea