torsdag 18 november 2010

Sista dagen

Upplagd av Amy kl. 20:39
Imorgon är det min sista dag på praktiken. Ska faktiskt bli tråkigt att lämna dom. Jag trivs så bra där med alla underbara människor, både personal och boende.

Jag har lärt mig så otroligt mycket på dessa fem veckor, helt otroligt. Jag har nog aldrig lärt mig så mycket nytt på så kort tid någonsin i mitt liv förut.

David åker till stockholm klockan 6 imorgon bitti så jag får själv lämna båda barnen innan 7 för jag själv börjar 7 på praktikens sista dag.
Känns som det kommer bli ganska så stressigt! Hoppas barnen är snälla mot sin mamma :)

Nu är det bara en vecka kvar sen kan jag nästan pusta ut!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Bra jobbat! Och visst är det roligt att jobba bland äldre personer. Kram Tinna

emelie sa...

Ja, det blir ju ett bad varje dag iallafall!

Skicka en kommentar

Vad tycker du?

 

Amy - 3 barns mamma vid 23 Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea