fredag 5 november 2010

God dag!

Upplagd av Amy kl. 10:17

Idag är det visst fredag?! Ja det kunde lika gärna varit tisdag.
Jag sitter på praktiken och har en ledig stund, inte många sånna stunder man har på en dag inte.
Jag slutar vid 14.30 idag och efter det skall bilen lämnas in för hjulinställning. Men efter det så ska jag hem till min lilla familj och bara mysa!
Sitter och kollar bilder på mina små pojkar på mobilen... Här får ni se en från en kväll när pojkarna myste i soffan innan läggdags... Myyyys...
Tyvärr kan man bara ladda upp en bild per inlägg med denna app på iphonen så det blev bara denna sålänge!

2 kommentarer:

Stina sa...

Åh så mysigt! Längtar efter sådant soffmys också. Oftast blir det bara lek, lek, lek och inget mys. Men igår lyckades vi riktigt bra!

Många tipsar om fuskpolo så det får nog bli nåt sådant. De där vantarna ni har - är det dragkedja på dem? Får nämligen inte på vantarna annars... Hon är riktigt envis vad gäller saker som ska på händerna :-/ KRAM

Malin - Mamma till Alice & Lowe sa...

Så himla fin han är!!

Skicka en kommentar

Vad tycker du?

 

Amy - 3 barns mamma vid 23 Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea