måndag 1 november 2010

God kväll?

Upplagd av Amy kl. 17:30

Ja det känns iaf som det är kväll när man tittar ut på mörkret. Oliwer tror han ska sova :).

Som ni ser på bilden så äter vi middag just nu. Det var nog en vecka sen sist jag kunde sitta med båda pojkarna och båda åt!
Elliot får nämligen två hörntänder och har jätte ont stackarn.
Men idag äter han tom varm mat, framsteg!

Som ni även ser så åkte bygeln av från elliots stol idag. Får väl se om det går bra eller om han ramlar ner ;). Det återstår att se som sagt.

6 kommentarer:

Sandrah sa...

Devin trodde från klockan fem att han snart skulle sova ;D

sara - tävlingar, rabatter och en massa kroppskomplex. sa...

oj har O haklapp än?

Anonym sa...

Hej!
Grattis! Du blev en av dom som får testa Bambinos napparna.
Skicka din adress till min mail! ^^ så skickar jag nappen så fort jag kan!

Kram!
Mail: Hannele_R@live.se

Anonym sa...

Haklapp är ganska praktiskt om man inte vill tvätta tröjor hela tiden. Kan man gott använda många år till.....

Sandra - 2barnsmamma sa...

Ja! Jag har alltid fått köa när jag varit där, men det har inte vart så farligt. Vi åker tidigt på fredag natt så att vi är där innan det öppnar :)

Anonym sa...

Har ni tripp-trapp stol eller? :)

Skicka en kommentar

Vad tycker du?

 

Amy - 3 barns mamma vid 23 Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea