söndag 28 november 2010

Snö och halka

Upplagd av Amy kl. 21:40
Har snöat lite grann nu på kvällen. Visst är det väl fint när det är vitt överallt men det är nog det ända. Kallt, blött, halt och dessutom en massa salt överallt.

Imon ska barnen till dagmamman, hoppas dom får leka av sig massa i snön med de andra barnen och att det inte är för kallt. För jag är ju som sagt inte så smidig med mage just nu för lek i snön tyvärr. Själv ska jag till skolan så jag hoppas inte det kommer mer snö så trafiken blir jobbig.

Halt var det ju med... Var nere för att hämta upp lite ljusstakar och stjärnor förut. Bor i en väldigt brant backe och självklart så halkar jag med lådan i händerna. Lyckat!
Mig hände inget med men däremot så gick botten ur lådan och alla tomtar i botten ramlade ut och gick sönder. Jaja tur bebisen höll sig hel iaf :)..

Nu åter till filmen, da vinci-koden.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Köp broddar! På Apoteket har de sådana som man fäster på halarna. Knäpper dem med kardborrband.
Snabbt/lätt på och snappt/lätt av. Kanon! Kram Tinna (Kostar ca 240:-)

Malin - Mamma till Alice & Lowe sa...

Aj aj gumman!! :(

Skicka en kommentar

Vad tycker du?

 

Amy - 3 barns mamma vid 23 Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea