lördag 6 november 2010

Ny vecka och tvåsiffrigt!

Upplagd av Amy kl. 21:17
Ja nu var det bra längesen jag la ut vild på magen, dåligt av mig.. Men tiden räcker knappt till det viktigaste.

Nu går jag in i vecka 27 och det återstår 99 dagar av graviditeten.

Jag har alltså passerat den magiska 100 dagars gränsen... Jag vet hur fort det gick med de andra två efter att 100 dagar var passerade.

Kanske dags att planera för syskonvagn och liknande snart!

Magen har visst växt en del sen förra kortet jag tog... Börjar faktiskt bli stor nu!
Eller vad säger ni?

16 kommentarer:

Malin sa...

Jösses kommer jag se ut så om 7 veckor?? ;) visst putar magen lite nu, men jag ser mest bara riktigt fet ut tycker jag... Men har inte tagit en enda bild på magen än. E nog bäst att göra det snart!

Kram Malin

Josefin sa...

Du har jättefin mage :) Och vad fort det går! Kul!

Unknown sa...

otroligt snyggt :) Jag gillar det!

Malin - Alice & Lowes Mamma! sa...

Så himla fort det går :) Och så himla fin mage du har Amy!!

<3

Stina sa...

Vilken fin mage du har!!! JAg ser mest tjock ut :-( JA nu går det riktigt fort. Känns som om det var igår jag fick veta att du var gravid igen :-)

KRAM Stina

-fam bus- sa...

Ja, de finns ju såklart billigare :)

Hmmm, vet ni var de blir denna gång?? Lite nyfiken! :)

kram

-fam bus- sa...

Oki... hehe
Är magen sig lik i form o så då?
Jag tycker inte alls att jag har samma form som med svante. Hon ligger mycke mer nertill o den är inte så spetsig.

Madde sa...

Fin mage :)

Anonym sa...

Så fin! En sån mage jag önskade att jag hade!

marie - Från en prematurmammas hjärta - sa...

men jösses redan!! Så otroligt fin mage du har:D

Anonym sa...

svar:
då tipsar jag dig att gå in på gladagrodan och köpa en t-tröja där det står pappa till 3 eller ja han är väl inte pappa till 3 nu men snart ;)
Eller köp massage, hans älskling parfym eller låt ungarna rita något fint till honom och rama in det och ge till honom :)

ang om ditt inlägg..
gud! vilken mysmage du har! ^^ otroligt fiiin!

Anonym sa...

glömde även tacka dig för ditt upppiggnade ord att du önskar mig krya på :)

W - ung 3barnsmamma & Fotograf. sa...

Grattis till 3:e graviditeten. :)vad tror du att det blir denna gång då? =)
kram

Sandra - 2barnsmamma sa...

Jasså? Ja, den kostar ju 1000 kr på IKEA. Lite väl mycke tycker jag, så ska se om jag inte får tag i en begagnad ;P

Anonym sa...

svar:
haha ja det tkr jag med xD men han verkar gilla att ligga i obehaliga ställningar :P

Emma sa...

Otroligt fin mage och ändå 3e barnet!! :) Lyllo dig! ;) Nu var det länge sen du uppdaterade bloggen... SAKNAR!

Skicka en kommentar

Vad tycker du?

 

Amy - 3 barns mamma vid 23 Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea