fredag 12 november 2010

God morgon

Upplagd av Amy kl. 11:13
Idag hade jag tänk att jag skulle få sova lite längre än 7 på morgonen då jag inte börjar förens 12.15.

Barnen sov ju så det var ju lugnt men när klockan var 7.15 så ringer det på dörren hysteriskt och barnen och vi vaknar ju såklart. Det var posten som skulle leverera ett paket, vid den tiden!? Ja det var då ingen bra tid tyckte jag :P


Här har vi innehållet i vårt morgonpigga paket,
en Apple TV!


Sen var det ju bara att snällt knalla upp och sätta på tvn i barnens rum så att dom ev. kunde vara lite lugna ett tag till.

Efter frukosten så tog jag och Elliot tag i städningen, det behövs ju ganska ofta konstigt nog. Elliot tycker det är himla skoj att göra samma som oss nu så han blev super glad när jag tog fram dammsugaren åt honom :), mammas lilla hjälpreda.


Elliot dammsuger :)

Nu är det snart dags att göra sig iordning inför praktiken. David kör mig dit idag för vädret ute lockar inte alls att gå ut i!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad tycker du?

 

Amy - 3 barns mamma vid 23 Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea