onsdag 25 november 2009

Utan blöja!

Upplagd av Amy kl. 14:33
Oliwer är ju numera alltid blöjfri här hemma. Men vi har inte vågat oss på att vara utan blöja någon annanstans eller ute ännu.
Men förut så fick vi nog av att sitta inne och trots ren och rusk så gick vi ut. Satte inte på honom någon blöja utan bara ytterkläder och gick ut. Gick en promenad (i ösregn) på 45 min.

När vi kom hem och tog av oss kläderna så märkte jag att han fortfarande var torr, wiiiiiiiie!! Så otroligt duktig min pojk! Så glad att han kan så bra nu. Hoppas han fortsätter i detta tempo så att vi slipper blöjor snart :D

4 kommentarer:

Carolina sa...

Vad duktig han är :-)

Sandrah sa...

Åhh va skönt, jag är lite för lat för att potträna Devin har jag märkt :P

Josefin sa...

Vad duktig han är! :) Ja, man längtar tills man iaf kan ha EN blöjfri men det lär dröja här känns det som just nu.

sara sa...

Visst är det skönt! Dumt med overall också nu bara, så jag tar nog inte bort helt fören till våren.

Skicka en kommentar

Vad tycker du?

 

Amy - 3 barns mamma vid 23 Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea