torsdag 19 november 2009

Slappisar!

Upplagd av Amy kl. 14:23
Elliot somnade ju vid 10 där efter badet och sov fram till 12 då han gnydde lite och ville ha mat. Åt men utan att öppna ögonen för han va trött.... Somnade gott hos mig igen och jag också haha. Så nu har jag sovit tills 14 och Elliot sover ÄNNU. Sovit 4,5 h nu! Dyka tar på krafterna kan jag konstatera!

Jag hittade en lista på Josefins blogg som jag kopierade. Lite kul att göra då jag inte kan gå ifrån soffan ifall att Elliot får för sig att vakna och ramla ner....

Today

Frukost: Vörtbrödsmackor med ost och juice.
Dagens Outfit: Jeansleggings och en randig tunika.
Humör: Trött men glad. Bra humör..
Gjort: Ammat, ätit frukost, badat, sovit och suttit vid datorn!
Planer: Planen är att hämta Oliwer vid 16 och sen laga middag.
Lunch: Äter ingen lunch
Läser: Bloggar
Bästa: Att mysa med familjen en sån här höst dag.
Middag: Blir nog potatisgratäng med kassler.
Barn: Oliwer är hos en dagmamma och leker, Elliot sover hur mycket som helst :).
Väder: Fruktansvärt hemskt regn! Men tack och lov ganska varmt
TV-program: Ikväll blir det LYXFÄLLAN som alltid på torsdagar!
Tänkvärda: Hum... Ja det kan man tänka på!
Kom-i-håg: Att hämta Oliwer i tid hahaha... Tidsoptimisten själv!

4 kommentarer:

Annie sa...

Men du, Lyxfällan är ju slut för säsongen! :/

Amanda sa...

Tack ska du ha! ^^ Jo, det har varit riktigt tufft emellanåt men det går ju åt rätt håll nu iaf. :)

Hoppas ni haft en bra dag och ha en riktigt skön kväll framför tv:n.

Annie sa...

Jag vet inte vad man ska kolla på nu, helt plötsligt blev veckans bästa tv-dag den sämsta! :(
Ge mig Charlie och Mattias!!

Sandrah sa...

äter du inte lunch???

Skicka en kommentar

Vad tycker du?

 

Amy - 3 barns mamma vid 23 Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea