onsdag 4 november 2009

Hemma

Upplagd av Amy kl. 11:11
Idag är Oliwer hemma med mig. Vi ska vara hemma och bara ta det lugnt. Jag har ju fortfarande ont i min nacke så jag kan inte göra allt för mycket.
Vi ska gå bort till bvc sen och väga/mäta Elliot. Ska försöka städa massor också. Ser som vanligt ut som ett bombnedslag och jag ska ju ha meandi party här imon så kan vara bra att städa så folk åtminstone kan komma in i vardagsrummet :).

Nu somnade Elliot här i min famn så ska lägga honom i hans säng och se om jag kan få gjort någon nytta.

(risken finns att det blir wii fit plus spelande istället haha)

1 kommentarer:

sara sa...

åå hade velat komma men leo känns sämre idag igen :-(
Städa är sååå roligt

Skicka en kommentar

Vad tycker du?

 

Amy - 3 barns mamma vid 23 Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea