tisdag 17 november 2009

Öppna förskolan

Upplagd av Amy kl. 15:56
Oliwer har varit hemma med mig och Elliot idag. Så vi tog oss en tripp till Öppna förskolan och lekte. var nästan inget folk alls där så Oliwer hade egenrätt på allt haha. Elliot satt i en babysitter och tittade på barnen som sprang omkring.
Sen gick vi och postade lite paket som vi sålt på tradera. När vi kom ut från affären och gick igenom centrumet så kom vi knappt igenom med vagnen. Stod en ringlande kö av människor utanför vårdcentralen. Herre gud vilken hysteri!!

Jag har sagt från början att jag inte tänker ta något vaccin och det har jag inte ångrat ännu. Dom ändrar ju hela tiden om vem som får ta och vem som inte får ta. Dom vet ju själva inte om det är bra eller inte!
Nej det får gärna vara lite bättre testat om jag ska spruta in något i min kropp!

Nu sover pluttarna iaf. Oliwer vaknar nog strax. Sovit i 2 timmar :)

2 kommentarer:

Amanda sa...

Hallå! Jag ramlade in på denna bloggen via någon annan och jag måste bara säga vilka underbara bilder! ^^ Den till höger i headern är ju så härlig! Riktigt fin!

sara sa...

Skoj med ÖF! Själv är jag så dålig på att komma iväg med saker med bägge barnen.

Skicka en kommentar

Vad tycker du?

 

Amy - 3 barns mamma vid 23 Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea