tisdag 10 november 2009

Trött på att vara sjuk

Upplagd av Amy kl. 17:01
Nu har jag åkt på ännu en förkylning! Det är nog tredje på rad och dessutom ögoninflammation däremellan!
Är täppt och snorig och har fruktansvärt ont i huvudet idag! Så tråkigt. Imorse när jag som jag brukar drack juice till frukost konstaterade jag att jag lika gärna kunde dricka vatten för det smakade bara kallt! Gah!
Hade lite äpplepaj kvar i kylen, men varför äta det när det inte smakar något?
nej fy fy fy är riktigt trött på detta!!!

1 kommentarer:

Malin S sa...

Vår dotters namn uttalas på amerikanskt vis ;) Ejmi alltså. Mac kommer från TVserien Grey's Anatomy där Mac (där dock stavat Mc) änvänds för att beskriva något perfekt =)

Skicka en kommentar

Vad tycker du?

 

Amy - 3 barns mamma vid 23 Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea