lördag 28 november 2009

Typiskt

Upplagd av Amy kl. 08:03
När hela familjen för en gångs skull sover länge så kan inte jag sova. Jag borde ju passa på att sova när jag får och kan! Det är inte så vanligt att Elliot sover till 8 eller längre.
Idag är det verkligen jul/vinterkänsla.
Sitter i soffan invirad i ett täcke med tända ljus på bordet. Alldeles mörkt ute fortfarande och det är tyst i hela huset. Bara snön på taken som saknas :) (fast jag är ganska glad över att den inte ligger på taken! Fy för snö och slask)

Ska iväg vid 13 och köpa en tripp trapp stol till Elliot. Han är ju så stor nu så han behöver en egen :)
Mår mycket bättre idag. Bara extremt förkyld men ingen feber eller liknande. Min minsta syster Matilda (12 år) kommer hit idag också och ska sova över här och busa med Oliwer. Vi ska dessutom till Media markt och titta på Amy Diamond, då blir hon nog glad :)

Ha en trevlig lördag!

1 kommentarer:

sara sa...

haha kommer Amy? Nästan så man skall dit då ju

Skicka en kommentar

Vad tycker du?

 

Amy - 3 barns mamma vid 23 Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea