onsdag 25 november 2009

Sen uppdatering!

Upplagd av Amy kl. 14:27
Japp bättre sent än aldrig sägs det ju :). Var så trött igår efter maten så jag orkade inte uppdatera något.
Men jag åkte iaf hemifrån igår redan vid 7 och lämnade Oliwer hos dagmamman. Sen tog jag och Elliot tåget in till stan där vi mötte min lillasyster och hennes kompis Amanda. Amanda går en utbildning till frisör och hade sina slutprov nu med modeller som hon fick bedömt.

Hon var jätte duktig men det tog ju ganska lång tid då dom är så noggranna för att få ett bra betyg. Min syster tog hand om Elliot sålänge. Efter klippningen så tog det en ganska bra stund innan lärarna kom och tittade så det slutade med att vi kom där ifrån ca 14! Då hade inte jag hunnit äta frukost ännu så jag var vrålhungrig verkligen!
Åkte och hämtade Oliwer vid 15 och efter det hem och laga middag och busa med pojkarna. Elliot somnade och sov ca 3 timmar när vi kom hem, jobbigt att vara på stan :P.

Men jag är iaf nöjd med håret och det var skönt att äntligen få det gjort! Gratis är ju aldrig fel heller :D.

3 kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad tycker du?

 

Amy - 3 barns mamma vid 23 Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea