söndag 29 november 2009

Söndagen

Upplagd av Amy kl. 22:59
Idag har vi inte gjort så mycket. Mamma kom och hämtade Matilda (min syster) vid 13 tiden. Efter det gick vi ut på en promenad med barnen och hälsade på Davids föräldrar och hans farmor en snabbis. Oliwer gick utan blöja hela vägen. Gick super bra på vägen dit och hela tiden där men på vägen hem ick han ett raseriutbrott och fick sitta vagnen och blev då ännu argare så det slutade med att han kissade. Men men det lär han väl sig något på det också :). Tur jag hade lagt plastad frotté i vagnen ;).
Sen har jag ju såklart julpyntat lite här hemma. Fast bara med den mysiga belysningen och gardinerna. Tomtarna får faktiskt vänta ett tag till!!! Jag vill inte vara trött på julen innan det är december haha

Nu ska jag strax sova! God natt <3

2 kommentarer:

Sandrah sa...

Håller med dig om att alla tomtar får vänta :)

sara sa...

du har något i min blogg

Skicka en kommentar

Vad tycker du?

 

Amy - 3 barns mamma vid 23 Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea