lördag 14 november 2009

Elliots dop!

Upplagd av Amy kl. 21:35

Gick upp tidigt idag för att baka klart alla bullar som vi inte hann göra igår. David och jag bakade till klockan 01.00 igår hihi. Badade pojkarna och klädde dom i sina fina skjortor :).
När klockan sedan blev 09.50 så satte vi pojkarna i bilen och åkte in mot kyrkan. Efter halva vägen så kommer jag på att vi glömt dopljuset! Så det var bara till att vända och hämta det igen. Kom till kyrkan sist av alla och ca 4 min innan det började, så är det alltid!! Hur man än gör så blir man sen.
Dopet gick iaf utmärkt och Elliot skötte sig så bra, Oliwer också.

Efter dopet så åkte vi till Lindome (där vi bor) till en lokal som vi hyrt. Åt massa goda tårtor och bullar! Tack så mycket för hjälpen Bella och mamma!
Elliot fick massa fina presenter och mycket pengar! Han fick totalt 3450 kr! Rik liten pojk redan!

Har haft en lyckad dag iaf och massa mys med familjen nu på kvällen!
Hoppas eran lördag vart bra också :) (Fler bilder finns på bilddagboken)

4 kommentarer:

Carolina sa...

Vad fina ni är - kul att han fick en massa fint också!

sara sa...

Vad fina ni är! skall kolla bilddagboken. pengar är bra, hinner ju bli en del på sparkontot under 20 år.

Martina sa...

Vad fina ni alla 4 var/är! och sån tur att allt gick bra :)

Jo jag har Familjeliv och på den står det att jag byter vecka på måndagar men ändå har jag mitt bf den 24 som är en söndag.. hoppas ni har de bra kram

Martina sa...

Vad fina ni alla 4 var/är! och sån tur att allt gick bra :)

Jo jag har Familjeliv och på den står det att jag byter vecka på måndagar men ändå har jag mitt bf den 24 som är en söndag.. hoppas ni har de bra kram

Skicka en kommentar

Vad tycker du?

 

Amy - 3 barns mamma vid 23 Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea