måndag 14 mars 2011

Snälla barn

Upplagd av Amy kl. 11:38
Jag har nog väldigt snälla barn. Trots att jag har tre barn små barn hemma kan jag i lugn och ro sitta med Elias här framför datorn.
Oliwer roar sig i sitt rum med duplo och bygger höghus. Elliot sitter här inne på golvet och leker snällt med diverse bilar, helt inne i sin egna värld. Elias ligger i mitt knä och tittar runt på allt i hans omgivning. Det ända han begär är lite mat då och då och helst att få ligga i mammas famn.

Det passar mig utmärkt just idag då jag inte alls har lust till något annat än att ta det lugnt. Hoppas vara frisk imon igen så vi kan göra något roligare!

Det kunde ju vara betydligt jobbigare om jag hade tre barn som gallskrek och begärde min uppmärksamhet 24 h om dygnet.

1 kommentarer:

Emma - mamma till två vildar sa...

Vad skönt det låter och vilken tur du har! :P Jag har två stycken av den sistnämnda sorten och nej, det är inte alltid en dans på rosor.. :/

Skicka en kommentar

Vad tycker du?

 

Amy - 3 barns mamma vid 23 Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea