fredag 18 mars 2011

Mitt plåster

Upplagd av Amy kl. 21:13
Elias är idag mitt egna plåster. Inget annat än att sitta fastklistrad på mig duger. Där med har dagen inte bjudit på mer än hemma mys.

Oliwer har varit ute en sväng på lekplatsen utanför och Elliot har sovit länge för han va dötrött efter en tidig morgon.
Vi har även hunnit med att baka bröd så nu är frysen full med massa gott bröd.
Tvättat har jag hunnit med det också. Allt med Elias i sjalen såklart för jag blir tokig av att göra allt i stress då han skriker i högan sky tills man tar upp honom igen.

Imon kommer min gravida kompis hit och hälsar på. Tror nog hon mer än gärna tar hand om Elias. Så då kanske jag får mer gjort än idag :D

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad tycker du?

 

Amy - 3 barns mamma vid 23 Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea