tisdag 8 mars 2011

Första "ensamma" dagen

Upplagd av Amy kl. 10:33
Idag är första gången jag har lämnat de stora killarna till barnomsorgen sedan Elias föddes.
Oj vad lugnt här är, även om Elias skriker och vill ha mat konstant så är det ändå hur lugnt som helst!

Dagen till ära ska jag öppna mina efterlängtade (försöker vara positivt inställd iaf) böcker och plugga!! Har lite som ska fixas innan jag börjar plugga igen och det är lika bra att fixa det nu så kan jag vara ledig i lugn och ro resten av året sen :)

Solen lyser och det är underbart väder ute, men nej jag SKA plugga!

2 kommentarer:

zasata sa...

skönt att ha lite attgöra,börjar du igen efter sommaren?

Anonym sa...

Plugga låter tråkigt när det är underbart promenadväder ute! ;)

Skicka en kommentar

Vad tycker du?

 

Amy - 3 barns mamma vid 23 Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea