måndag 14 mars 2011

2 h mitt på dagen

Upplagd av Amy kl. 16:22
Vid 12 somnade Elias efter en vaken morgon och mat. Klockan 12.15 somnade Elliot i sin säng med mig bredvid som också somnade. Efter en 20 min kom oliwer och undrade när jag skulle sätta på hans film som han satt i soffan och väntade på.
Masade mig upp och satte på toys story (vilken annars). Gick vidare till min säng och somnade brevid Elias.
När oliwers film var slut kom han in till mig och la sig bredvid och somnade han med.
Jag vaknade något senare och såg att klockan var 14.40. Oj då kanske dags att vakna till liv igen!
Men barnen sov en bra stund till. Först kom Elliot upp och myste i soffan med mig tills Elias vaknade och kom på att han var hungrig nuuuuuu!
Kanske inte så konstigt med tanke på att han vid det laget sovit över 3 h!

Nu är oliwer ute och leker på lekplatsen och jag ska försöka dammsuga innan middagen ska påbörjas!

2 kommentarer:

Elin sa...

Vad skönt att sova :)

marie - Från en prematurmammas hjärta - sa...

så skönt att få sova en stund på dagen!

Skicka en kommentar

Vad tycker du?

 

Amy - 3 barns mamma vid 23 Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea