tisdag 15 mars 2011

minus

Upplagd av Amy kl. 20:05
Sprang in en snabbis på bvc idag för att se om jag kunde få väga Elias. Vill se om det är som jag trott att han ätit på tok för dåligt nu när han varit sjuk. Det är ju så svårt att veta hur mycket han äter när man ammar. Han har ju varit nöjd med det han fått så jag har bara gått på vad jag tycker det verkar som.
Mycket riktigt var det som jag trodde.
Elias som vanligtvis går upp 400 g i veckan har istället tappat 150 g på en vecka.

Idag är han äntligen bättre igen och äter för fulla muggar. Han äter och äter och äter och sover :P.
Jag är inte direkt orolig och tror nog att han tar igen detta snart. Jag har ju aldrig haft några problem med amningen så jag litar på att det fungerar som det skall.

på torsdag har vi bvc inplanerat och då får vi se hur det utvecklas.

1 kommentarer:

Sandrah - mamma till Devin & Vilde sa...

Äter han och är nöjd är det nog ingen fara :)

Skicka en kommentar

Vad tycker du?

 

Amy - 3 barns mamma vid 23 Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea