måndag 28 mars 2011

Jag ska måla hela världen lilla mamma!

Upplagd av Amy kl. 15:46
Ja om oliwer kunde den låten skulle han definitivt sjungit den för mig imorse!

Tyckte det var lite väl tyst när jag satt och ammade Elias! Ropade på Oliwer:

À: vad gör ni?
O: målar!
À: på er magnet rittavla!?
O: nej med pennor.
À: PÅ VADDÅ?!?!?
O: golvet, jätte fint!!

Sekunden senare flög jag upp och stackars Elias som vid det laget somnat ganska gott vaknade av en kall säng.
Där satt de så snällt och hade målat golv, kläder, ansikten, händer, fötter med tuschpennor.
Herre Gud var börjar man?!
Oliwer hade snällt klättrat upp i bokhyllan och tagit ner alla pennor till Elliot och sig själv..

Golvet är efter mycket jobb rent. Oliwer och Elliot förblir rosa. Oliwers kläder hoppas jag att dom går att få rena igen.. Det återstår att se!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Men OJ? :D Vilken syn det måste ha varit! Oliwer måste ju varit så stolt över vad de hade åstadkommit!

Stina sa...

Du milde... Bra start på dan... Kram!

zasata sa...

Hehe, var det en sådär där underbar tyst stund man vet något är på gång?

Sandrah - mamma till Devin & Vilde sa...

Haha illa, men de hade nog jättekul :)

Skicka en kommentar

Vad tycker du?

 

Amy - 3 barns mamma vid 23 Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea