onsdag 23 december 2009

Vart är julstämningen?

Upplagd av Amy kl. 14:18
Ja vart är den? Snön ligger ute och julmusik på radion. Men jag känner inte alls för att det ska vara jul ännu.
Känner mig mest bara nedstämd och besviken. Alla är på dåligt humör och det är bara massa tråkigheter och svek runt om.
Jag känner mig arg och irriterad mest. Är så trött på situationer som aldrig blir bättre. Detta eviga tjat och bråk.
Ibland känner man för att flyga bort och iväg och bara få rensa huvudet lite. Komma bort från vardagen. Har nog på tok för lite egentid.
En glädjande sak är iaf att David är hemma i hela 4 dagar utan minsta lilla jobb :D. sen jobbar han några dagar fram till 30:e december då vi åker iväg och har ytterligare 6 hela dagar tillsammans! Underbart ska det bli.

Jag hoppas att mitt humör och julstämningen på så vis blir bättre snarast! Så det kan bli en trevlig dag imorgon, för Oliwer och Elliots skull.

1 kommentarer:

Sandrah sa...

Jag har inte heller någon julstämning direkt

Skicka en kommentar

Vad tycker du?

 

Amy - 3 barns mamma vid 23 Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea