måndag 21 december 2009

Helgen

Upplagd av Amy kl. 15:02

Hade ju som sagt Sandrah med familj på besök här i helgen. Dom kom i lördags och åkte hem imorse.
Det har vart jätte kul. Pojkarna har busat och haft kul för det mesta. Lite bråk om vem som ska ha vilken leksak har det ju såklart vart men det är det väl alltid med tvååringar kan jag tänka mig.
På lördagen var vi inne och fikade och sen tog vi en iskall promenad till Kållered och köpte lite godis m.m. inför kvällen. På kvällen spelade vi spel och åk massvis med godis, mums.

Igår åkte vi in till Liseberg och tittade på kaninernas isshow. Oliwer tyckte det var super kul, Devin verkade också intresserad men han frös stackarn.
Sen gick vi vidare och tittade och spelade lite. Sandrah som innan sa att hon aldrig vinner vann en stjärnvinst med marabou och en andra vinst med chips! TUR! Jag vann inget som vanligt.
Efter det var vi genomfrusna och gick till bilarna och åkte hem. Köpte pizza på vägen och mumsade på hemma. Gott.
Sen såg vi på en film på kvällen och efter det sov vi allihop!

Det har vart en trevlig helg! Denna bilden på våra söta barn får sammanfatta det hela :). Fler bilder har jag lagt upp på min bilddagbok

2 kommentarer:

sara sa...

Härligt!

Sandrah sa...

Superkul att vi fick komma :) Vi kommer väl i vår eller något igen ;)

Skicka en kommentar

Vad tycker du?

 

Amy - 3 barns mamma vid 23 Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea