måndag 28 december 2009

Inte period

Upplagd av Amy kl. 17:39
Oliwer är inne i en inte period just nu. Spelar ingen roll vem som gör något eller vad den gör eller säger för det är iallafall inte!
När vi var och handlade så hörde vi en unge som ropade på mamma och Oliwer säger INTE mamma!
Jag satte mig vid datorn och då blev han skit arg och sa inte datorn mamma. Elliot satte sig i sin gåstol och då blev han sur och skrek Inte stolen Elliot!
Imorse när han tog av sig blöjan så var det inte kalsonger och Inte blöja... Inte kläder, inte mat, inte sova.. Frågar man tvärt om, Ska du vara vaken Oliwer? så är svaret, inte helt oväntat, INTE vaken!
Oliwer satt i sitt rum och lekte med duplo. Jag frågade bygger du med duplo Oliwer? Nej INTE bygga duplo skrek han skit surt och gick därifrån... Suck.

Ja vad gör man? Jag måste ju inte prata med honom men jag måste ju fortsätta att röra på mig :P.. Får inte göra något för lilla prinsen här :P

2 kommentarer:

Sandrah sa...

Haha EXAKT som Devin han säger hela tiden "Devin vill inte" eller bara "VILL INTE!!!" hela dagarna

sara sa...

Låter som min dotter, men hon skriker "NEJ" så j*vla trött på henne just nu. Vi skulle åkt till Ikea, men vi vände!

Skicka en kommentar

Vad tycker du?

 

Amy - 3 barns mamma vid 23 Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea