torsdag 3 december 2009

Till Skrot design :)

Upplagd av Amy kl. 21:51
Självklart kan jag berätta hur jag gjorde min sufflett.

Jag köpte en båge till babysitter på Ullared för 29 kr.



Den har fästen som turligt nog passade runt stolparna på syskonsätet.



Klippte sedan ut en tygbit som var ca 88x60 cm. Sydde in två trianglar som bilden visar. Sydde sedan fast kardborreband på sidorna och baktill samt satte fast självhäftande på vagnen.


Och resultatet blev ju så här. Super bra med den bågen för suffletten går ju nu att fälla upp och ner precis som en riktig :). Jag är nöjd, den uppfyller det den skall även om den inte är super snyggt gjord ;) Men jag kan om jag vill och tiden finns där!!

4 kommentarer:

Hanna Johansson sa...

Vad fint!! duktig du e!!

Villa Nystuga sa...

Tusen tusen tack! Blir att skicka bud med resenärer till Ullared :)

Sandrah sa...

jätteduktig

saraz sa...

verkar ju inte så svårt, måste jag försöka mig på nån gång..

Skicka en kommentar

Vad tycker du?

 

Amy - 3 barns mamma vid 23 Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea