tisdag 30 juni 2009

Mår inget bra...

Upplagd av Amy kl. 17:09
Nu vill jag må bra! Först fick jag ont i halsen. Sen blev det luftrörskatarr vilket det fortfarande är. Sen blev jag förkyld och kan knappt andas genom näsan, så nu sover jag ännu sämre än innan då jag inte hittar någon bekväm ställning.

I förrgår fick jag hemsk huvudvärk som höll i sig även när jag sovit. Sen försvann den för en kort stund men nu har jag lika ont igen :(. Hoppas det beror på värmen. Vet inte riktigt vad jag ska göra åt saken?

Nä nu vill jag må bra. Det får gärna bli lite svalare ute också, puh!

Nu har jag gnällt färdigt för idag :)

2 kommentarer:

Sandrah sa...

Kan du prata fortfarande?

sara sa...

men ucsh då. hoppas di blir frisk snart

Skicka en kommentar

Vad tycker du?

 

Amy - 3 barns mamma vid 23 Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea