lördag 6 juni 2009

Jobb och UL

Upplagd av Amy kl. 11:58
Nu har jag kommit hem från jobbet och nu ska jag bara njuta av att jag får lov att göra vad jag vill utan att känna att jag borde göra annat! Så skönt med ledigt.

Ska nog ta en promenad bort till Kållered sen och kolla rean på IKEA lite. Dom hade ganska mycket såg jag. Men hann inte direkt kolla särskilt noga när jag jobbade.

Sen ska jag och Oliwer gå bort och ta hand om (Oliwers) farmors marsvin eftersom att dom är bortresta allihopa :).

På måndag ska jag på UL.. Ska bli spännande att se vad dom säger. Hoppas allt är bra för vi åker ju till Tyskland på onsdag!

2 kommentarer:

Lina sa...

haha..vi åker till tyskland idag! Ska vara där i fyra veckor nu!

malin sa...

Roligt :) är det rutin?

Skicka en kommentar

Vad tycker du?

 

Amy - 3 barns mamma vid 23 Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea