onsdag 24 juni 2009

13 dagar kvar (hoppas jag)

Upplagd av Amy kl. 00:19
Japp då va man inne i vecka 39 och det är bara 13 dagar kvar. Antagligen väldigt långa 13 dagar... Den får gärna komma ut nu för min del!

Idag har vi vart uppe vid en sjö, jag, Oliwer och David. Oliwer var först i. Sprang i och doppade hela sig själv utan problem. Jag kom väl i till knäna sen räckte det för min del haha. Oliwer verkligen älskar att bada, spelar ingen roll vilken temperatur tydligen.

Sen när vi kom hem var Oliwer trött och somnade på stört. Han sov över 3 timmar :O. Men han somnade nu på kvällen utan problem så han behövde väl det.

På kvällen åt vi jordgubbar och så försökte jag mig på att klippa Oliwers hår lite. Men inte lätt det där alltså! han ska ju hela tiden titta vad man gör. :)

Nä nu ska jag sova!! God natt och sov så gott allihopa!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Välkomna hem! Haha...när man klipper sina barn, har det en tendens till att bli pottklippning. Stackars ungar! :O)

Tinna

Sandrah sa...

Spännande, hoppas den komme rsnart :)

malin sa...

Åhh inte långt kvaar! :) Ni vet inte kön va? jag tror nog på en tös.

farmor och farfar sa...

Ni var ju hos oss också Oliwer fick busa med farmor å farfar på lekplatsen lite...han är en boll kille...helt klart.

Skicka en kommentar

Vad tycker du?

 

Amy - 3 barns mamma vid 23 Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea