fredag 26 juni 2009

landet

Upplagd av Amy kl. 15:39
Sitter på landet och droppar långsamt men säkert bort :P
Så fruktansvärt varmt idag! Vi hra vart och badat i sjön med Oliwers mormor och moster och det var populärt. Oliwer vägrade gå upp ur vattnet. Plaskade och simmade konstant. Han är inte rädd för vatten han vill jag lova! Men efter ca 50 min bad tyckte jag det räckte då han skakade haha! Så nu ligger han i vagnen och sover middag!

Jag ska nog gå och äta jordgubbar med glass, mums!

Läste igår innan jag gick och la mig att Michael Jackson avlidit, verkligen tråkigt! Tycker man ska få bli mer än 50 år!

2 kommentarer:

sara sa...

mmm jag sitter också och äter jordgubbar :-)

bella sa...

jaaaa det låter som om ni har det lika gott som vi här i Lindome...
Håller med dig om 50 åringen...sorgligt att dö så ung...

Skicka en kommentar

Vad tycker du?

 

Amy - 3 barns mamma vid 23 Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea