torsdag 4 juni 2009

Ingen glad BM

Upplagd av Amy kl. 23:27
Var på extra insatt kontroll på mvc idag pga att min mage är för liten. Nu va det en vecka sen jag va där och den hade inte växt en mm. Så nu ligger min kurva långt under nedersta strecket på SF kurvan.
Så det var väl inte min BM särskilt nöjd över. Så nu skickade hon mig på tillväxt UL. Hon ska ringa och meddela vilken tid jag ska dit imon. Så får väl se vad dom säger där. Antagligen är det väl ingen fara för det var det ju inte med Oliwer när magen inte växte.
Visserligen så låg aldrig magen under lägsta strecket då men jaja... Vi får se.

Imon har jag tenta, sista innan sommarlovet! Önska mig lycka till!

God natt // Amy

5 kommentarer:

Sandrah sa...

Oj jag hade vart orolig, men jag är så nojjig jag! Hoppas allt är bra iaf!
Lycka till på tentan!

Lina sa...

Arvid Slarvid låg under nedersta kurvan ett tag men då var de för han låg lite balloney i magen!

Anonym sa...

Hej! Lycka till med tentan! Mig jagade barnmorskorna i flera månader. De var oroliga för allt möjligt. Men både Nina och Tobias mår ju bra i dag. Men det är bra att de tar måtten på allvar och kontrollerar hur bebben mår. Kram, Tinna

Carolina sa...

Hoppas såklart att allt är bra! Lycka till på tentan. KRAM

malin sa...

Kanske bara är en mini bebis som vi fick :)

Skicka en kommentar

Vad tycker du?

 

Amy - 3 barns mamma vid 23 Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea