måndag 1 juni 2009

Varmt!

Upplagd av Amy kl. 00:15
Ja idag har det nästan vart fööör varmt. Kanske beror på att jag är gravid men usch ibland trodde jag nog jag skulle avlida haha.

Oliwer började dagen med att öppna dörren och springa ut i gräset och bara lekte. Vi låg kvar i sängen och kikade ut på honom genom dörren. Så skönt när man bara kan släppa ut honom utan att oroa sig.

Sen har vi haft en jätte härlig dag med massa bad och sol. Oliwer har invigt sin nya pool som bilden nedan visar och vi har grillat, mums.
Hälsade på mamma och grattade henne på morsdag också. Oliwer och David tog sig även en båttur på sjön :) Det tyckte Oliwer var spännande.

Nu har vi tittat på en film och nu ska vi nog sova för klockan är visst ganska mycket. Tiden går fort och jag hinner inte med.

Imorgon går jag in i vecka 36!! Jag fattar absolut ingenting och undrar när jag ska börja inse????

Ska ju bli en super fin dag imon också! Göttt!!!

Sov gott allihopa, och ja glöm inte kommentera!!! Mycket roligare att se att någon läser det man skriver :)

1 kommentarer:

Sandrah sa...

Såg ingen bild nedan ;)

Skicka en kommentar

Vad tycker du?

 

Amy - 3 barns mamma vid 23 Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea