tisdag 9 juni 2009

Mitt val??

Upplagd av Amy kl. 18:22
Det är väl ändå mitt val om vi åker på en veckas bilsemester till Tyskland? Så mycket gnäll om att man inte borde åka så tätt inpå.
Det är ju faktiskt inget U-land vi ska till utan dom har förlossningar överallt precis som i Sverige om det mot förmodan skulle bli att den föds för tidigt. 

Jag vet att det är ganska nära BF men man kan väl inte sitta hemma och sluta leva, ställa in alla planer bara för att det är nära ett datum?
Jag mår faktiskt bra och vi har en bil så vi kan åka hem när vi vill. 
Dessutom så bor vi hos Davids mormor och morfar så händer något så har vi ju hjälp precis som i Sverige.

En sak om vi hade bokat en resa med flyg till typ gran Canaria med hotell och ingen hjälp att tillgå. 
Jag har redan tänkt på detta och kommit fram till att vi åker och åker hem direkt om något skulle kännas konstigt. 
Klart jag vet att den kan komma tidigt men det är väl inget man kan planera sitt liv efter!

Jag tror jag vet vad jag gör. Har dessutom frågat min BM vad hon tycker och hon sa "Självklart att ni ska åka till Tyskland!" 
Så imon åker vi.....

3 kommentarer:

sara sa...

Hoppas ni får det trevligt, jag hade aldrig vågat men ebba kom ju v37 med. jag tror den kommer runt BF som Oliwer.

bella sa...

Jag kan bara hålla med dig...om du skulle föda i tyskland skulle min mamma å pappa vara överlyckliga,hihi...och jag vet att de skulle betala hela kalaset om det behövdes...så åk ni och njut av er semester som ni så väl förtjänt behöver,
Kör lugnt och tusen pussar å kramar...

Sandrah sa...

Hoppas ni får skitkul :D

Skicka en kommentar

Vad tycker du?

 

Amy - 3 barns mamma vid 23 Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea