onsdag 1 juli 2009

BIO!

Upplagd av Amy kl. 00:06

Irriterande... Hade just skrivit ett långt inlägg om kvällen. Det försvann innan jag hann uppdatera, gah!

Så nu blir det snabb repetition!

Oliwers farmor och farfar kom och hämtade Oliwer vid 18 tiden så jag fick en lugn eftermiddag. När David slutade jobbet på IKEA så åkte vi in till Göteborg och tittade på en bio.

Vi såg Johan Falk - gruppen för särskilda insatser. Riktigt bra film tyckte vi! Kul med en film som utspelar sig i Göteborg då man känner till alla gator och platser.

Nu är vi iaf hemma igen och sitter ute på balkongen för inne är det bastu! Kan man ju inte sova i direkt.
Känns lite tomt här utan Oliwer måste jag säga. Trots att man vet vart han är och att han har det bra så saknar man honom massor efter bara några timmar. Dock är det skönt att få ta dte lugnt och bara bry sig om sig själv ett tag!
Men jag saknar verkligen min lilla prins! Men han sover nog gott där borta!

Nu ska vi snart sova, ska bara vädra ut den varma luften lite till.

Sov så gott allihopa!

1 kommentarer:

Sandrah sa...

Ja man saknar dem så himla snabbt.. Devin ska sova hos sin farmor någon gång nu i sommar då kommer jag väl sakna ihjäl mig också!

Skicka en kommentar

Vad tycker du?

 

Amy - 3 barns mamma vid 23 Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea