torsdag 20 augusti 2009

Oliwer min lille rymling!

Upplagd av Amy kl. 18:14
Öppnade dörren och sprang snabbt ut till grillen för att vända köttet. Kan inte tagit mer än 30 sekunder...

Gick in och tyckte det var ovanligt tyst! Tittade runt lite och upptäcker att Oliwer inte finns i lägenheten.
Ut igen, letade framför och bakom huset men ingen Oliwer. Sprang upp till grannen ovanför oss som sa att hon sett en liten gå förbi. Samtidigt som hon säger det ser jag en annan granne komma med Oliwer i handen..

"Han stod utanför min dörr och knackade" sa grannen glatt..

Puh att ungen inte tar död på mig! (Inte mindre stressad av att Elliot skrek sig hes innanför dörren samtidigt)

5 kommentarer:

Sandrah sa...

Shit!! Hjärtat i halsgropen!

malin sa...

MEN GUD :O Fy jag hade nästan dött.

Carolina sa...

Antingen mailar man själv företag man är intresserad av eller så kontaktar de en om de är intresserade av att ha ett samarbete :) Lajbansson och några till har kontaktat mig, men flera andra har jag själv kontaktat :)

Elin - Ett hus till oss sa...

Oj oj, jag kan tänka mig att du blir stirrig när han rymmer :)

Anonym sa...

Sådant är hemskt! Stackare. Kram Tinna

Skicka en kommentar

Vad tycker du?

 

Amy - 3 barns mamma vid 23 Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea