torsdag 13 augusti 2009

Husvisning

Upplagd av Amy kl. 15:00
Idag har vi tagit vara på det fina vädret och vart ute på lekplatsen med Oliwer. Jag och Elliot tog oss en promenad på 40 minuter också (kan jag behöva).

Stod även och inväntade massa tåg uppe på bron över tågspåret för att göra Oliwer glad. Den pojken verkligen älskar tåg! Blir alldeles upprymd !!

Nu grillar jag och David korv och sen när Oliwer vaknar så ska vi åka på husvisning! Alltid lär man sig något på det även om man inte köper det. Huset är super fint men jag ör osäker på om det verkligen ligger på en plats där jag vill bo?
Synd man inte kan flytta det!!

Sen sover vi antagligen på landet!!

2 kommentarer:

Carolina sa...

Vart ligger det då?

zasata sa...

ja vart ligger de?

Skicka en kommentar

Vad tycker du?

 

Amy - 3 barns mamma vid 23 Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea