lördag 1 augusti 2009

Glad igen...

Upplagd av Amy kl. 17:52
Händig som jag är så lyckades jag laga min vagn själv! Så nu fungerarden fin fint igen :)

Igår hade jag, Bella och barnen en riktigt trevlig dag! Köpte ytterkläder till barnen och fina toppar till mig som Bella var så snäll och betalade!!!

Köpte kläder till barnen på lindex för ord pris 550 men betalade 200. Tycker jag var en mycket bra affär :D.
När vi köpt det vi skulle ha så gick vi avenyn upp och ner för att hitta ett bra ställe att äta på, men det var fullproppat av U2 folk överallt. Så att ens tänka tanken på att knö sig in med barnvagn var bara att glömma. Åkte och handlade massa gott på coop istället! Räkor blev det för min del! MUMS!
Köpte även tigermelon. Aldrig hört talas om det så var ju tvugna att testa. Smakade inte så mycket. Var typ som gurka. Men gurka är gott så det var melonen också :D

1 kommentarer:

sara sa...

jag vill se bilder ;)

Skicka en kommentar

Vad tycker du?

 

Amy - 3 barns mamma vid 23 Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea