lördag 15 augusti 2009

Inget bra med kvällpromenader

Upplagd av Amy kl. 16:57
Igår var vi inne i stan och tittade på Europe. Barnen låg i vagnen och hade det mysigt. Elliot älskar verkligen att ligga i vagnen, somnar på en sekund och sover sen tills man plockar ur honom igen. Så igår sov han konstant hela kvällen vilket resulterade i att han tyckte det var dax att vara vaken när vi kom hem, 23.30.
Så jag satt uppe och gjorde allt för att få honom somna om, men inte! Han slumrade väl till lite då och då men varje gång jag somnade och slutade gunga honom så var han klarvaken igen, puh.

Vi somnade båda två tillslut vid fyra tiden. FY!
Jag skulle ju jobbat imorse men det orkade jag inte efter denna natt så David var snäll och åkte iväg åt mig.

Skönt nog så sov båda barnen länge!
Elliot väckte mig 10.30 och Oliwer vaknade inte förens klockan var halv tolv!!!

2 kommentarer:

Sandrah sa...

Me gud låter ni Oliwer sova så länge alltså? Jag hade aldrig låtit Devin sova längre än max 9!

malin sa...

Skönt att du fick sova lite på morgonen.

Skicka en kommentar

Vad tycker du?

 

Amy - 3 barns mamma vid 23 Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea