tisdag 25 augusti 2009

Det var den dagsplaneringen!

Upplagd av Amy kl. 09:00

GeoTagged, [N57.58765, W12.06479]

Blev lite sena upp idag typ 15 min eller något. Är ju vanligtvis inte värre än att man blir 15 min sen.
Men 10 min innan vi behöver gå för att vara i tid får jag ett SMS från dagmamman att dom strax går till skogen. Inte en chans att jag hinner göra oordning två barn på 10 min!!! Oliwer var ju tvungen att få frukost också, kan inte gå i skogen med Tom mage ju!
Så ny blir det ingen dagmamma för oliwer idag!
Kunde inte jag fått den infon igår eller iaf 30 min tidigare så jag hade en chans att hinna!!!!
Irriterande, det var dom planerna för dagen det!
Blir en mysdag med pojkarna istället.
En bild på hur mysigt dom har det här nu :) syskonkärlek <3

3 kommentarer:

Anonym sa...

Puss puss på dom! Kram Tinna

Sandrah sa...

Att hon inte säger det dagen innan då så man vet att man INTE får bli sen!

malin sa...

Hehe jaså, men Lowe vägde ju bara 2750 när han kom ut också, och gick ner till 2500 :) Så man kan nog inte jämföra så :)

Skicka en kommentar

Vad tycker du?

 

Amy - 3 barns mamma vid 23 Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea