tisdag 21 april 2009

VECKA 30 :O

Upplagd av Amy kl. 20:34
Jaha, då var man inne på veckorna som börjar med 3!!! Det känns faktiskt som om det fortfarande är början av graviditeten. Tycker inte jag har märkt av det än typ. 10 veckor kvar bara, kommer gå fortare än vad jag kan ana. Börjar nästan få lite smått panikångest!
Hur ska jag hinna bli klar med skolan och hinna förbereda mig på att jag snart är tvåbarnsmamma när man knappt hinner tänka på att man är gravid. Nej nu går det lite väl fort.

Märks iaf att plutten där inne börjar bli stor för nu är det trångt. Inte små sparkar som kittlar längre. Nej nu flyttar sig hela magen i olika lägen varje gång den får för sig att röra på sig :)

Jag får nog börja inse att jag inte är i vecka 12 längre och njuta av denna graviditet för om David får bestämma så är ju detta sista :(

3 kommentarer:

Sandrah sa...

Oj ja, nu får du passa på att njuta innan du får ont.. fast du kanske har turen att må bra hela vägen =)

sara sa...

va vecka 30 :-o trodde du var i v24 typ ju :p
Snabbt går det.
Vänta tio år så får du kanske en sladdis ;)

babytheonr1 sa...

Ohh vad roligt med bääbiissar.. lycka till

Skicka en kommentar

Vad tycker du?

 

Amy - 3 barns mamma vid 23 Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea