fredag 24 april 2009

UNDERBAR DAG!

Upplagd av Amy kl. 22:41
Idag har jag nog haft världens bästa dag.... Fick för det första sova ut till 8.30 vilket är längre än vad jag har fått sova på så länge jag kan minnas, välbehövligt!
Sen åkte vi iväg till Kållered och köpte en cykel till mig, äntligen. Har tänkt att köpa en i typ 2 år nu men det blir adrig av. Men nu fick jag lite pengar i födelsedagspresent som skulle gå till en cykel så det passade ju bra.
Direkt efter det körde vi vidare till landet. Var väl där vid 12 och stannade där ända till 20.30. Va ju helt underbart väder. Har suttit i bikini och solat och pluggat hela dagen. Oliwer har sprungit runt över allt och vart totalt överlycklig över att få springa fritt.
Sen somnade Oliwer i sin vagn och David åkte och köpte korv och tillbehör. Så när Oliwer vaknade så grillade vi korv, mums.
Har även invigit vår gräsklippare som vi köpte och nu ser det super fint ut på vår enorma gräsmatta. Tog i princip hela dagen att få den klippt haha! Men som sagt, skönt med stora ytor för Oliwer och oss :P.
Sen eldade vi lite också, alltid lika mysigt.

När solen började gå ner åkte vi hemmåt och handlade på vägen. Var lite tomt i kylskåpet här hemma. Så nu var man ganska mycket fattigare idag efter cykel och mat. Men men det kostar att leva :)

Oliwer somnade FORT när vi kom hem. Var väl helt slut efter 7 timmars spring!!!! Det tar på krafterna.

Nu ska jag snart sova! God natt allihopa!

3 kommentarer:

malin sa...

Villervalla :)

Sandrah sa...

vilken mysig dag

elvina sa...

sv; Ja :D Jag läste ekonomi på gymnasinivå och sedan 40högskolepoäng i redovisning& beskattning och marknadsföring. Under hösten ska jag läsa en fördjupning i "att driva egen företagsamhet" för att färska upp minnet.
Företaget tar jag över från min pappa som snart vill gå i pension, så det är en etablerad verkstad med sju anställd. Min sambo är bilmekaniker/tekniker så han tar över positionen som verkstadschef :)

Skicka en kommentar

Vad tycker du?

 

Amy - 3 barns mamma vid 23 Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea