lördag 11 april 2009

Vår påskdag :)

Upplagd av Amy kl. 22:13

Vilken underbar dag det har varit idag, lite trist att den redan är slut. Började dagen med att jobba 8-10 ute i den härliga solen. Sen åkte jag hem och åt en härlig äggfrukost med min lilla familj. Senare åkte vi iväg till sommarstället, Oliwer somnade i bilen. Väl där kopplade vi in vattenpumpen så nu har vi vatten igen :), snart kan vi bo där på helgerna och jag längtar till sommaren! Oliwer sov gott vidare i sin vagn. Så när klockan blev 14.30 och vi skulle åka vidare till min mamma och pappa på påsklunch så sov han ju ännu. Blev till att ta en promenad bort, ca 3 km så det var en ganska lagom promenad.
Fick massa god mat där :). Oliwer missade det dock då han sov vidare till 16.30!! Sen väckte jag honom då han sovit i 3,5 h.
Efter maten fick vi leta efter påskägg ute i trädgården. Oliwer hittade sitt jätte stora ägg ganska fort och öppnade. Han fick en bil, bok, choklad och ett par strumpor. Han tog chokladen och lämnade resten haha. Sen gick han och letade upp alla andras ägg också.

Efter det åkte vi vidare hem till Davids mamma och pappa och där serverades massa gott, grillat!!
Fick såklart leta efter massa påskgodis där också. Så nu har vi godis ett tag vill jag lova. Tack för allt godis allihopa!

Oliwer fick en bodysuit i sitt ägg som han kan ha till sommaren. Jätte söt var den.

Sen började dagen lida mot sitt slut och vi fick åka hem då Oliwer blev ganska grinig, trött.
Men en härlig dag med mycket gjort har det verkligen vart!

Glad påsk!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad tycker du?

 

Amy - 3 barns mamma vid 23 Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea