fredag 3 april 2009

Jobbig natt

Upplagd av Amy kl. 10:04
Inatt vaknade Oliwer vid 00.40 och bara skrek. Inget hjälpte, han bara skrek..
Så efter ett tags skrikande fick han lite alvedon då jag tror det beror på hans tänder som kommer. Sen la jag mig i hans säng och så somnade iaf jag, tills Oliwer puttade ut mig :P. Men efter typ 20 min i min egen säng så började han skrika igen suck.. Va bara att hämta honom och lägga honom i vår säng. Sen har natten fortsatt så, skrik, sova, skrik, sova osv.

Ska iväg en sväng upp till vårt sommarställe idag. Hoppas på att solen ska komma fram bara!

3 kommentarer:

Sandrah sa...

Nej usch vad jobbigt med sånna nätter

bella sa...

synd om våran lille goding...glömde säga att du strålade idag!pusspuss och tack för idag.

malin sa...

Jobbigt :(

Skicka en kommentar

Vad tycker du?

 

Amy - 3 barns mamma vid 23 Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea